Versnellingsvraag

Hoe kunnen 21e eeuwse vaardigheden worden opgenomen in het curriculum en hoe zijn leerresultaten te meten?

Verwachte resultaten

  • Voor elke 21 eeuwse vaardigheid is een basis-ontwikkellijn geformuleerd ism SLO.
  • Voor elke 21 eeuwse vaardigheid is een rubric gebouwd die als basis door scholen gebruikt kan worden om schoolspecifieke rubrics te bouwen ism SLO.
  • Voor elke 21 eeuwse vaardigheid zijn diverse voorbeeldlessen gebouwd ism SLO.

Leerlabresultaten

Deelnemende scholen

Arte College

Almere
vmbo-k | vmbo-(g)t | havo | vwo
816 leerlingen

Bataafs Lyceum

Hengelo
havo | vwo
842 leerlingen

Montessori Lyceum Flevoland

Almere
vmbo-(g)t | havo | vwo
538 leerlingen

Revius Lyceum

Wijk bij Duurstede
vmbo-(g)t | havo | vwo
925 leerlingen

Het Stedelijk

Zutphen
vmbo-(g)t | havo | vwo
810 leerlingen

Valuascollege

Venlo
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
2513 leerlingen

Vind alle resultaten van dit leerlab in een overzicht.

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Joris Jeurlink, jorisjeurlink@schoolinfo.nl

Filmpje deelnemende school

Leerlabscholen in het nieuws

Bataafs Lyceum in Eindhovens Dagblad – 26 oktober 2015