Versnellingsvraag

Hoe kunnen docenten bij digitale didactiek worden gefaciliteerd?

Verwachte resultaten

  • komen er verschillende lesvoorbeelden hoe je ict gericht in kunt zetten in je lessen.
  • komen er voorbeelden hoe je kennis deelt binnen je school.
  • komt er een procesbeschrijving hoe je als school komt tot een keuze voor een device.
  • wordt antwoord gegeven op de vraag: hoe breng je als school in kaart welke vaardigheden jouw docenten nodig hebben en hoe ga je daarmee op zo’n manier aan de slag dat ze straks ook echt vaardig genoeg zijn?
  • wordt antwoord gegeven op de vraag: hoe kun je gamification inzetten in je les als activerende en motiverende didactiek?
  • komt er een leerlijn digitale wijsheid inclusief rubrics

Leerlabresultaten

Bekijk de resultaten van dit leerlab.

Deelnemende scholen

Arentheem College

Arnhem
vmbo-b | vmbo-k
437 leerlingen

Hermann Wesselink College

Amstelveen
vmbo-(g)t | havo | vwo
1564 leerlingen

Praktijkvoorbeeld

Mavo aan Zee

Den Helder
vmbo-(g)t
625 leerlingen

Pontes Pieter Zeeman

Zierikzee
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
1062 leerlingen

Tabor College – d’Ampte

Hoorn
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
1491 leerlingen

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Simon Sturm, simonsturm@schoolinfo.nl 

 

Filmpjes deelnemende scholen

Leerlabscholen in het nieuws

Tabor College in VO-magazine – februari 2015