Versnellingsvraag

Hoe stellen we leerlingen in staat om meer docentonafhankelijk te leren op eigen niveau en eigen tempo met digitaal leermateriaal?

Verwachte resultaten

  • Er wordt gewerkt aan visie en draagvlak in alle geledingen van de scholen.
  • De schoolorganisatie wordt zo ingericht dat docentonafhankelijk leren op eigen niveau en eigen tempo met digitaal leermateriaal mogelijk wordt.
  • Aan een overzicht wordt gewerkt van kennis en vaardigheden die nodig zijn om leerlingen in staat te stellen om meer docentonafhankelijk te leren op eigen tempo en eigen niveau met digitaal leermateriaal en een overzicht van geschikte scholing hiervoor.
  • Aan een stappenplan wordt gewerkt zodat docenten toe kunnen werken naar meer docentonafhankelijk te leren op eigen tempo en eigen niveau met digitaal leermateriaal.

Deelnemende scholen

Cambium College

Zaltbommel
vmbo | havo | vwo
1826 leerlingen

Charlemagne College – Eijkhagen

Landgraaf
vmbo | havo | vwo
1381 leerlingen

De Passie

Rotterdam
vmbo | havo | vwo
1920 leerlingen

Melanchthon – Berkroden

Berkel en Rodenrijs
vmbo
569 leerlingen

Melanchthon – Business School

Bleiswijk
vmbo (ook vhbo en mbo)
585 leerlingen

Newmancollege

Breda
mavo | havo | atheneum | gymnasium | technasium
1376 leerlingen

 

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Laura Brederveld, laurabrederveld@schoolinfo.nl