Versnellingsvraag

Hoe kunnen docenten individuele leerroutes inrichten zodat leerlingen een gepersonaliseerd leertraject volgen?

Verwachte resultaten

  • Samen met leerlingen verschillende inrichtingen uitproberen.
  • Input leveren aan de leermiddelenketen, zodat deze voor alle scholen soepeler gaat lopen.
  • Het evalueren van de verschillende pilots die zijn uitgevoerd.
  • De verdere implementatie van verschillende individuele leerroutes.
  • 5 schoolportretten in videovorm waarin wordt weergegeven wat de schoolontwikkeling op het gebied van individuele leerroutes is geweest.

Leerlabresultaten

Bekijk de resultaten van dit leerlab.

Deelnemende scholen

Bonaventuracollege

Leiden
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
901 leerlingen

Christelijk College Groevenbeek

Ermelo
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
2421 leerlingen

Comenius Lyceum

Amsterdam
havo | vwo
744 leerlingen

Metameer – Stevensbeekseweg

Stevensbeek
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
969 leerlingen

X11 media en vormgeving

Utrecht
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
439 leerlingen

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Nienke van Langeveld, nienkevanlangeveld@schoolinfo.nl

Filmpje deelnemende school