Versnellingsvraag

Hoe kan gepersonaliseerd leren worden vormgegeven in de context van klassikaal onderwijs?

Verwachte resultaten

  • Er wordt een overzicht gemaakt van professionaliseringsvragen die aansluiten bij het thema differentiëren in de klas. Het helpt scholen inzicht te geven in versnellingsvragen die voor de school zouden kunnen spelen. Zo kan iedere school vanaf het eigen startpunt aan de slag.
  • Gaan de  scholen aan de slag met een traject ‘coaching’ waarbij de nadruk ligt op het coachen van de gespreksvaardigheden met de leerling.

Deelnemende scholen

Cals College

Nieuwegein
havo | vwo
2006 leerlingen

Gymnasium Novum

Voorburg
vwo
704 leerlingen

Trinitas College – Johannes Bosco

Heerhugowaard
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
1573 leerlingen

Het Schoter

Haarlem
vmbo-(g)t | havo | vwo
885 leerlingen

Willem van Oranje College

Waalwijk
vmbo-(g)t | havo | vwo
1491 leerlingen

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Nienke van Langeveld, nienkevanlangeveld@schoolinfo.nl