Versnellingsvraag

Hoe organiseer je gepersonaliseerd leren met behulp van digitale content?

Verwachte resultaten

  • Een inventarisatie van welke digitale leermiddelen hiervoor nodig zijn
  • Een factsheet met generieke kenmerken waaraan digitale content moet voldoen
  • Een onderzoek naar welke digitale content beschikbaar is en welke nog ontwikkeld moet worden door bijvoorbeeld de markt.
  • Een onderzoek naar de randvoorwaarden voor het gebruik van digitale content
  • Het trainen van leerlingen en docenten om tijd en plaats onafhankelijk te kunnen werken met digitale content
  • Een stappenplan om een digitale bieb te realiseren

Deelnemende scholen

Centre for Sports and Education

Zwolle
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo | vwo
478 leerlingen

H.N. Werkman College – Topsport Talent School Groningen

Groningen
havo | vwo
456 leerlingen

LVO-Weert – Topsport Talent School

Weert
lwoo | vmbo | mavo
havo | vwo
3286 leerlingen

OSG Echnaton – Topsport Talent School

Almere
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
havo
1331 leerlingen

Sint-Joriscollege

Eindhoven
vmbo-(g)t | havo | vwo
1491 leerlingen

Trevianum Scholengroep – afdeling LOOT

Sittard
havo | atheneum | gymnasium
2890 leerlingen

Veluws College – Topsport Talent School

Apeldoorn
mavo | vmbo | havo | vwo
3876 leerlingen

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Pieter Wolf, pieterwolf@schoolinfo.nl