Differentiëren in de klas
Versnellingsvraag
Wat hebben docenten nodig om gedifferentieerd leren te realiseren?
Praktijkvoorbeelden vanuit het leerlab
- Betrokkenheid van elke leerling met ijsstokjes.
- “De Business College-klassen waren de ideale testomgeving”
- Flipping the classroom voor beginners.
- Formatieve evaluatie op een traditionele school.
- Hoe is het nu met … de voortgangssheet voor formatieve evaluatie?
- Kijkwijzer om te differentiëren in de klas.
- Leerlingen ontwerpen eigen studieruimte.
- Onderzoek in de klas, wat levert het op?
- Verantwoordelijkheid en keuzes bieden: 3 voorbeelden.
- Videofeedback in bewegingsonderwijs.
- Voortgangssheet voor formatieve evaluatie.
- Werken in een professionele leergemeenschap.
Deelnemende scholen
Driestar College Gouda
Praktijkvoorbeelden
Calvijn College, Krabbendijke (Appelstraat)
Krabbendijke
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-t | vmbo-(g)t | havo | vwo | praktijkonderwijs
511 leerlingen
Praktijkvoorbeelden
Gomarus Scholengemeenschap
Praktijkvoorbeelden
Jacobus Fruytier Scholengemeenschap
Apeldoorn
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-t | vmbo-(g)t | havo | vwo | praktijkonderwijs
1238 leerlingen
Praktijkvoorbeelden
SGM Pieter Zandt
Kampen
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-t | vmbo-(g)t | havo | vwo | praktijkonderwijs
1744 leerlingen
Praktijkvoorbeelden
Van Lodenstein College
Praktijkvoorbeelden
Vragen over het leerlab?
Mail dan naar info@schoolinfo.nl.