Docent als didactische coach

Versnellingsvraag

Hoe ziet de veranderende rol van de docent als didactische coach er uit?

Verwachte praktijkvoorbeelden

  • Een verslag van de voortgang van de scholen waardoor zichtbaar wordt wat er allemaal bij komt kijken om met didactisch coachen aan de slag te gaan.
  • Ervaringen en voorbeelden bij het gebruik van de evaluatiewijzer.
  • Lumion (Caland2) levert een procesbeschrijving op van alle veranderingen die op school hebben plaatsgevonden sinds zij begonnen zijn met didactisch coachen.

Leerlabresultaten

Deelnemende scholen

DaCapo College

Sittard
vmbo-t
721 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Da Vinci College – Kagerstraat

Leiden
vmbo-(g)t | havo | vwo
1069 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

De Internationale Vos

Vlaardingen
vmbo-(g)t
169 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Heliomare College

Wijk aan Zee
vso
316 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Kennemer College

Heemskerk
vmbo-(g)t
898 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Lumion

Amsterdam
vmbo-t | havo | vwo
405 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Milan van Manen, milanvanmanen@schoolinfo.nl