Docent als didactische coach

Versnellingsvraag

Hoe ziet de veranderende rol van de docent als didactische coach er uit?

Verwachte praktijkvoorbeelden

  • Een verslag van de voortgang van de scholen waardoor zichtbaar wordt wat er allemaal bij komt kijken om met didactisch coachen aan de slag te gaan.
  • Ervaringen en voorbeelden bij het gebruik van de evaluatiewijzer.
  • Lumion (Caland2) levert een procesbeschrijving op van alle veranderingen die op school hebben plaatsgevonden sinds zij begonnen zijn met didactisch coachen.

Praktijkvoorbeelden vanuit het leerlab

Deelnemende scholen

DaCapo College

Sittard
vmbo-t
721 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Da Vinci College – Kagerstraat

Leiden
vmbo-(g)t | havo | vwo
1069 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

De Internationale Vos

Vlaardingen
vmbo-(g)t
169 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Heliomare College

Wijk aan Zee
vso
316 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Kennemer College

Heemskerk
vmbo-(g)t
898 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Lumion

Amsterdam
vmbo-t | havo | vwo
405 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Milan van Manen, milanvanmanen@schoolinfo.nl