Person@lize

Versnellingsvraag

Wat is er nodig op het gebied van professionalisering (bij- en nascholing personeel) in het kader van gepersonaliseerd Leren?

Deelvragen

  1. Welke vaardigheden zijn noodzakelijk voor onderwijspersoneel om gepersonaliseerd onderwijs in de praktijk te kunnen brengen?
  2. Hoe bereiken we die vaardigheden?

Praktijkvoorbeelden vanuit het leerlab

Deelnemende scholen

Caland Lyceum

Amsterdam
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-t | vmbo-(g)t | havo | gymnasium | atheneum
1800 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

IVKO – Leren van Kunst

Amsterdam
vmbo-t | havo
474 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Metis Montessori Lyceum

Amsterdam
vmbo-t | havo | gymnasium | atheneum
857 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Montessori College Oost

Amsterdam
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
950 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Montessori Lyceum Amsterdam

Amsterdam
vmbo-t | havo | gymnasium | atheneum
1907 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

OSG Echnaton – Helen Parkhurst

Almere
vmbo-(g)t | havo | gymnasium | atheneum
1770 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Lieke Meijer, liekemeijer@schoolinfo.nl