Person@lize
Versnellingsvraag
Wat is er nodig op het gebied van professionalisering (bij- en nascholing personeel) in het kader van gepersonaliseerd Leren?
Deelvragen
- Welke vaardigheden zijn noodzakelijk voor onderwijspersoneel om gepersonaliseerd onderwijs in de praktijk te kunnen brengen?
- Hoe bereiken we die vaardigheden?
Praktijkvoorbeelden vanuit het leerlab
- 7 tips voor een veranderproces op jouw school.
- Coaching: maatwerk voor hoogbegaafde leerlingen.
- Een digitaal portfolio voor kunstonderwijs.
- Gepersonaliseerd scholingstraject voor docenten.
- Hoe krijg je je collega’s mee? Doe een mini-onderzoekje.
- Leerdoelen:”Ik werk nog steeds met methodes, maar kijk er kritischer naar”
- Op weg naar een leercultuur.
- Panelonderzoek: schoolleiders vs. docenten
Deelnemende scholen
Caland Lyceum
Amsterdam
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-t | vmbo-(g)t | havo | gymnasium | atheneum
1800 leerlingen
Praktijkvoorbeelden
IVKO – Leren van Kunst
Praktijkvoorbeelden
Metis Montessori Lyceum
Praktijkvoorbeelden
Montessori College Oost
Praktijkvoorbeelden
Montessori Lyceum Amsterdam
Praktijkvoorbeelden
OSG Echnaton – Helen Parkhurst
Praktijkvoorbeelden
Vragen over het leerlab?
Mail dan naar info@schoolinfo.nl.