Zo.Leer.Ik!- Schoolorganisatie

Versnellingsvraag

Hoe geef ik sturing aan het veranderproces van taakgericht naar doelgericht werken?

Verwachte praktijkvoorbeelden

  • Een uitgewerkte visie waarin doelgericht werken een centrale rol inneemt.
  • Een framework (spinnenweb) met 10 factoren van verandering omtrent doelgericht werken.
  • Een framework voor het maken van een individueel veranderplan.
  • Een overzicht van best practices van doelgericht werken.
  • Een beschrijving van het proces van verandering van mindset van taakgericht naar doelgericht werken.

Deelnemende scholen

College Den Hulster

Venlo
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
1539 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Fioretti College

Hillegom
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t | havo | vwo
1120 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Fioretti College

Lisse
vmbo-(g)t | havo | vwo
1519 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Het College Vos

Vlaardingen
vmbo-b | vmbo-k
399 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Het Lyceum Vos

Vlaardingen
havo | vwo
575 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Het Stedelijk Lyceum – Innova

Enschede
vmbo-(g)t | havo
159 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Picasso Lyceum

Zoetermeer
vmbo-(g)t | havo | vwo
1064 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Stanislascollege – Krakeelpolderweg

Delft
vmbo-b | vmbo-k | vmbo-(g)t
650 leerlingen

Praktijkvoorbeelden

Vragen over het leerlab?

Neem contact op met Benjamin van Wijngaarden, benjaminvanwijngaarden@schoolinfo.nl