Legenda: Serie 1 Serie 2 Serie 3
Serie 1 is in maart 2015 met tien leerlabs van start gegaan en eind 2017 afgerond. Serie 2 is in april 2016 begonnen met twaalf leerlabs en liep af in juli 2018. Serie 3 is in september 2016 aan de slag gegaan met twaalf leerlabs en is geëindigd in december 2018. Klik op een leerlab om te zien met welke versnellingsvraag ze bezig waren en welke scholen hebben deelgenomen.
Indeling leerlabscholen per thema
21e eeuwse vaardigheden
Serie 1
Arrangeren digitale content
Serie 1
Borgen van ict-ontwikkelingen
Serie 3
Curriculumbewustzijn
Serie 1
Differentiatie in leerroutes
Serie 3
Differentiëren in de klas
Serie 3
Digitaal leermateriaal
Serie 3
Digitale didactiek
Serie 1
Digitale didactiek
Serie 2
Digitale vaardigheden
Serie 3
Docent als didactische coach
Serie 1
Docent eigenaar leerproces
Serie 2
Formatief
Serie 3
Inrichten individuele leerroutes
Serie 1
Inrichten individuele leerroutes
Serie 2
Klassikale context
Serie 1
Klassikale context
Serie 3
Klassikale context – midden
Serie 2
Klassikale context – zuid
Serie 2
Krimp als kans
Serie 3
Leerling eigenaar leerproces
Serie 1
Leerling eigenaar leerproces
Serie 2
LOOT – (Digitale) content
Serie 2
LOOT – Veranderende rol van de docent en leerling
Serie 2
Multimediaal instructiemateriaal PRO/VSO
Serie 3
Person@lize
Serie 2
Pleion
Serie 2
Professionalisering met docenten
Serie 3
Schoolorganisatie
Serie 1
Talentontwikkeling
Serie 3
Veranderende rol van de docent
Serie 2
Verbinding curriculum, content en platform
Serie 1
Visie op personalisatie
Serie 3
Zo.Leer.Ik!- Schoolorganisatie
Serie 2